Saturday, June 12, 2010

Really mish my mum n my dad...


LOVE U Umi n Ayah


ni gambar ayah n umi..

ini ayah yg tsayang...


hujung mggu ni berlalu ngan pnuh rsa rindu..
tringat blik bila umi bgtaw nk dtg sini amik
mcm2 dh plan nk wat ngan umi ngan ayah bila jumpa
mcm2 nk psan kat umi suh bwak dtg sini
mcm2 cite nk crita kat umi ngan ayah
nk pluk, cium, smua la
asl rindu yg slama ni tpendam tbalas
hri bganti hri
hri yg spatutnya jd hri bhagia sbelum jumpa umi ngan ayah
umi call n ckap xdpat nk dtg sini sbb ayah kna msuk office ahad ni tuk settle problem
remuk nya hti bila dgr umi bgtaw pkara tu
sedih sgt bla pkir hrapan yg tgal nk jumpa umi ngan ayah cuma msa cuti rya nanti jek
lma lg, 3 bulan tuu...
bkan msa yg singkat n aku xsure boleh survive or x slama tu
aku akui wlaupon dh lbih stahun blajar kat uia ni
aku still lg xdpat nk buang perasaan nk dkat ngan family slalu
sbb bg aku jauh dri family adalah cbaran yg amat besar bg dri aku
sbb aku xpnah bjauhan mcam ni dri family
aku slalu ingin kan bila blik klas org yg first aku tgk adalah umi ngan ayah
bkan ktil kosong dan loker yg lgsung xmmberi makna pda aku ttg family
hnya phone yg tpampar gamba umi n ayah yg jd pneman stia siang dan mlam
smpai bila??????
mungkin ini ujian untuk aku
Ya Allah bantulah hambaMu ini kekuatan tuk mlawan rsa rindu ini demi sbuah kejayaan
aku boleh bpura2 happy bila umi n ayah call
tp dlam aku bpura2 tu umi still akn kta jgn la sdih
kan umi n ayah dh call ni
call hya dpat dgr suara
bkan dpat tgk mka n pluk
xsma lgsung
tp ad stu yg aku amat pasti
umi n ayah xpnah bhenti sokong aku di blakang wlaupon jauh
dorg akn bg aku smangat stiap kli call
smua tu amat bmakna bg aku
trima kasih UMI, trima kasih AYAH
wani akn igt smua psanan
n wni akan buktikan
wlaupon kta jauh, wni still ank umi n ayah yg dlu
yg sntiasa igt umi n ayah, n yang sntiasa syg umi n ayah
lpas ni wni xkan lpa ucap I LOVE U UMI AYAH
slama hidup wni ni
n jsa umi n ayah slama ini hingga skang
xmampu wni blas...
smoga ALLAH rahmati hidup umi n ayah
smoga sihat slalu, bhagia bersama, panjang umur...
hanya ni sja yg wni mampu bri skang
insyaAllah, ganjaran yg bsar umi n ayah akan trima kerana mmbesarkan wni, along, angah, abg chik n adik dgn sgt sbar, n tnpa pnah mngeluh..
terlalu tinggi mrtabat umi n ayah dlam hidup wni..
krana bila bjauhan, wni blajar untuk lbih mghargai ap yg tiada dpan mta
dan pkara bharga itu adalah...
UMI N AYAH..
TERIMA KASIH UMI...
TERIMA KASIH AYAH...
both of u r my oxygen, my day, my night, my dream, my life, my love. n the GREATEST things given to me!!
u r the BEST MUM n DAD in the world..
I'm glad to have u as my parents!!
Love for both of u from the bottom of my heart!!!!







No comments:

Post a Comment